close

我的英文小老師說要學英文可以多唱多聽一些英文歌,所以我就找來一首野人花園(Savage Garden),我很喜歡的歌
為什麼放在懷舊類?因為這個樂團現在已經在2001年時解散了,
但是...現還是隨處可以聽到他們的歌喔!


 

Truly Madly Deeply
Written:Darren Hayes/Daniel Jones

I'll be your dream 我將是你的夢

I'll be your wish I'll be your fantasy 我將是你的幻想的,你的願望
I'll be your hope I'll be your love 我將是你的愛的,你的希望
Be everything that you need. 是你需要的一切
I'll love you more with every breath 我將用每次氣息更愛你
Truly, madly, deeply do 真誠、瘋狂、深刻的
I will be strong I will be faithful 我將會堅強,我將會忠實
'cause I'm counting on 因為我倚賴著

A new beginning 一個嶄新的開始

A reason for living 一個活著的理由
A deeper meaning 一種更深的涵義

I want to stand with you on a mountain 我想要與妳共處於一座山

I want to bathe with you in the sea 我想要與妳沈浸於大海中
I want to lay like this forever 我想要永遠像這樣
Until the sky falls down on me 直到天塌在我身上

And when the stars are shining brightly in the velvet sky, 而當閃爍的繁星出現在絲絨般的天空時

I'll make a wish to send it to heaven 我將許個願望把它送到天堂
Then make you want to cry 然後使妳想哭
The tears of joy for all the pleasure in the certainty 確信眼淚裡充滿快樂
That we're surrounded by the comfort and protection of
The highest powers 我們會過得安逸舒適及受到強大的力量保護

In lonely hours 在寂寞的時刻

The tears devour you 感動會圍繞妳

Oh can't you see it baby? 噢,寶貝,你能看見它嗎?

You don't have to close your eyes 你不必閉上眼睛
'Cause it's standing right here before you 因為它就在妳面前
All that you need will surely come 你需要的一切終將到來

arrow
arrow

    Doris熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()